پرطرفدارترین زبان های جهان کدام است؟

پرطرفدارترین زبان های جهان کدام است؟

تاریخ نگارش: 1395/11/17 - 12163 بازدید
زبان جهانی به زبانی اطلاق می‌شود که در بخش مهمی از کشورهای جهان صحبت شده و فهمیده می‌شود. عوامل بسیاری در تعیین میزان محبوبیت یک زبان در سطح جهان دخیل هستند که باعث شده است زبان‌هایی مانند انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی به شدت در سطح جهان محبوبیت پیدا کنند.
بدون شک زبان چینی بیش‌ترین تعداد صحبت‌کننده را در جهان به خود اختصاص داده است. بیش از 1.1 میلیارد نفر در این کشور به ماندارین که زبان رسمی این کشور است صحبت می‌کنند. اما این زبان فقط در چین، سنگاپور و حداکثر چند کشور دیگر فهمیده می‌شود.
در این بین زبان انگلیسی طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد و یکی از پرمخاطب‌ترین زبان‌های دنیاست. بسیاری از متون علمی، تجاری، اقتصادی و بخش مهمی از روزنامه‌های معتبر و معروف جهان به زبان انگلیسی نوشته می‌شوند. گسترش زبان انگلیسی به خارج از بریتانیا از اواخر قرن 19 آغاز شد و رفته رفته به عنوان زبان اصلی در کشورهای آمریکا و کانادا شناخته شد.
به همین دلیل آشنایی با این زبان در بسیاری از زمینه‌های علمی و در مشاغل مختلف مانند شاخه‌های گوناگون علوم مهندسی و پزشکی اهمیت زیادی دارد. همین موضوع سبب شده است که امروزه بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان حداقل در سطح اولیه با این زبان آشنا باشند و بتوانند با کمک آن با مردم کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند.
زبان انگلیسی تقریبا زبان مادری 375 میلیون نفر در جهان است و از این لحاظ سومین زبان مادری جهان محسوب می‌شود. این در حالی است که چینی و اسپانیایی به ترتیب اولین و دومین رتبه را در بین زبان‌های مادری به خود اختصاص داده‌اند.
در حال حاضر کارشناسان بر اساس میزان سواد و مهارت، تعداد افرادی که به عنوان زبان دوم خود از انگلیسی استفاده می‌کنند را بین 470 میلیون تا بیش از 1 میلیارد نفر تخمین می‌زنند. آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، نیجریه، ایرلند، آفریقای جنوبی و نیوزلند به ترتیب کشورهایی هستند که بیش‌ترین تعداد انگلیسی زبان را به خود اختصاص داده‌اند.

-پرطرفدارترین-زبان-های-جهان-کدام-است؟-

کشور های انگلیسی زبان
به جز لیست فوق، کشورهای دیگری هم هستند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند. فکر می کنید کشور انگلیس بیشترین درصد مردمی را داشته باشد که در اروپا به زبان انگلیسی صحبت می کنند؟
کشور های انگلیسی زبان اروپا که زبان اگلیسی زبان مادری آنهاست:
ولز: اگرچه این کشور جزیی از بریتانیای کبیر به حساب می آید. زبان انگلیسی بدون شک زبان اول در این کشور است.
ایرلند: ایرلند و ایرلند شمالی هر دو جزو کشور های انگلیسی زبان اروپا به حساب می آیند.
اسکاتلند: اسکاتلند نیز جز کشورهایی می باشد که مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند.
در وب سایت FAST24 آموزش انگلیسی بر مبنای مکالمه می باشد، مکالمات متعدد به همراه فایل صوتی با لهجه آمریکایی. با روزی 20 دقیقه تمرین به راحتی شروع به صحبت کردن خواهید کرد. دروس بسیار هیجان انگیزی در سایت گنجانده شده که نیازهای شما را در سفر، فرودگاه، هتل، حمل و نقل، خرید، درس و ... پوشش می دهد. محیط آموزش طوری طراحی شده که حضور در یک کشور انگلیسی زبان را برای شما به طور ناخودآگاه تداعی می کنند.
لذت یادگیری زبان انگلیسی را با ما تجربه خواهید کرد. جهت ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

-پرطرفدارترین-زبان-های-جهان-کدام-است؟-

کشور های فرانسوی زبان
فرانسوی نیز یکی از زبان‌های پرطرفدار دنیاست. تقریبا 270 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند و حدود 110 میلیون نفر آن را به عنوان زبان دوم خود انتخاب می‌کنند. فرانسه زبان رسمی 30 کشور جهان محسوب می‌شود. این زبان در کانادا، خصوصا ایالت کبک، بلژیک، سوئیس، لوکزامبورک، موناکو و برخی قسمت‌های آمریکا صحبت می‌شود.
در دنیا حدود ۴۰ کشور وجود دارد که به نوعی از زبان فرانسه استفاده می کنند. در پنج قاره کشور هایی که به نوعی از زبان فرانسه ( چه زیاد و چه کم ) استفاده می کنند عبارتند از:
آمریکای شمالی : کشور های کانادا ، آمریکا
آمریکای جنوبی و کاراییب : دومنیکا ، هاییتی
اروپا : بلژیک ، فرانسه ، لوکزامبرگ ، موناکو ، سویس ، ایتالیایی ( Val d’Aoste )
آفریقا : الجزایر ، بروندای ، کامرون ، نیجریه ، تونس ، ساحل عاج مصر
اقیانوس هند: ماداگاسکار
آسیا و خاور میانه : لبنان ، لائوس

همانطور که می بینید با دانستن زبان فرانسوی ، می توانید با افراد زیادی که به این زبان مکالمه می کنند، ارتباط برقرار کنید . به آن کشورها سفر کنید و همچنین ارتباطات کاری داشته باشید.
آموزش زبان فرانسوی در فست 24 مبتنی بر مکالمه می باشد که با سرعت فراوان شما را در این زبان یاری می کنیم.
با مطالعه یک درس در روز شما را از سطح مبتدی به سطح متوسطه ی پیشرفته می رسانیم. همین الان شروع کنید.

-پرطرفدارترین-زبان-های-جهان-کدام-است؟-

کشورهای آلمانی زبان
آلمان با ۸۰ میلیون نفر جمعیت
اتریش با ۸ میلیون نفر جمعیت
لیختنشتاین با ۳۵۰۰۰ نفر جمعیت
البته در کشور های دیگری همانند بلژیک ، ایتالیا ، سوییس ، لوکزامبرگ ، دانمارک و.. جمعیت قابل توجهی هم به زبان آلمانی صحبت می کنند.
امروزه اهمیت زبان آلمانی بسیار افزایش پیدا کرده که این مسئله نه به دلیل وجود کشورهای آلمانی زبان زیاد بلکه به دلیل وجود دانش و صنعت به روز در کشور آلمان می باشد.
زبان آلمانی همواره به عنوان یکی از مشکل ترین زبانها در میان زبان آموزان مطرح بوده است. تیم Fast24 با شیوه ای بسیار جدید و مبتنی بر مکالمه تمام مشکلات آموزشی این زبان را برای کسانی که دوست دارند آن را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرند بر طرف کرده است.
با سرعت بالا و با تکنیکهای آموزشی Fast24 به راحتی این زبان عالی را فرا خواهید گرفت.
شعار ما: هر روز بین 30 دقیقه با ما یاد بگیر.
امکانات آموزشی فوق العاده در انتظار شما هستند تا از آنها بهره ببرید. دوره های آموزش زبان آلمانی ما در وب سایت http://fast24.ir را هم اکنون آغاز کنید.

-پرطرفدارترین-زبان-های-جهان-کدام-است؟-

کشور های ایتالیایی زبان
اولین کشوری که در لیست کشور های ایتالیایی زبان در جایگاه قرار می گیرد مسلما خود کشور ایتالیا است.
دیگر کشور های ایتالیایی زبان عبارتند از :
کرواسی ، سن مارینو San Marino ، اسلونی ، سویس، واتیکان

ایتالیایی به طرز شگفت انگیری بسیار زبان زیبایی می باشد، اگر به فوتبال این کشور یا به صنعت لباس این کشور علاقه دارید و دوست دارید به این کشور سفر کنید حتما آموزش ایتالیایی را با ما در وب سایتhttp://fast24.ir شروع کنید.
FAST24.IR
the best or nothing






Website Developed by ITCenter7